Internet is schaars - Reisverslag uit Hyden, Australië van Dario&Karin&Jace Schenk - WaarBenJij.nu Internet is schaars - Reisverslag uit Hyden, Australië van Dario&Karin&Jace Schenk - WaarBenJij.nu

Internet is schaars

Blijf op de hoogte en volg Dario&Karin&Jace

18 Februari 2014 | Australië, Hyden

Het liefst zou iki jullie elke dag op de hoogte willen houden van onze avonturen, hier 23.000km van huis, maar helaas. Wij hebben gewoon niet altijd internet. Soms is de verbinding goed genoeg om even naar de ouders te appen en dan houdt het al snel op.

Zodra we internet hebben zullen we onze avonturen zeker met jullie delen. We schrijven alles in de laptop en kunnen dan onze verslagen kopieeren en hier delen.

Wij waarderen het enorm dat jullie met ons mee willen reizen. Wij hebben het super naar ons zin en het is alle moeite, geld en stress zeker waard!! Wij missen het thuisfront. En ook onze lieve katten Vinny en Buddha. Maar naar haar huis willen we nog niet!

Veel liefs Dario, Karin, Jace en minimensje!!!

• 18 Februari 2014 - 20:15

An En Hen:

heerlijk jullie verhalen te lezen en jullie avonturen in dat verre land
    we zijn blij dat Jace het zo goed doet en dat met jullie ook alles goed is.
    maar we beginnen jullie toch wel te missen hoor.
    met de katten gaat alles goed, ook al beginnen ze steeds meer aandacht te vragen, ben bang dat ze jullie nu ook beginnen te missen.
    maar nog even en dan zit het er weer op, dus geniet er nog even van en doe rustig aan.
    heel veel liefs en dikke knuffels van ons xxxxxxx

• 18 Februari 2014 - 21:15

Buurtjes:

Hallo buurtjes!

Ook wij lezen jullie avontuurlijke verhalen met veel plezier!
    Het lezen ervan voelt een beetje aan als vakantie :)
    Echt een mooie reis! Heel veel plezier nog daar!

Groetjes,
    Dennis, Rachelle & Aaron

Dario&Karin&Jace

Welkom! Wij zijn Dario, Karin en Jace Schenk. Van 30 januari tot en met 1 maart zullen wij de West Kust van Australië rond gaan reizen met een tussenstop in Dubai. Wij zouden het leuk vinden als jullie met ons mee reizen!!

Actief sinds 24 Jan. 2014