Met zijn 4en op vakantie!!!! - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Dario&Karin&Jace Schenk - WaarBenJij.nu Met zijn 4en op vakantie!!!! - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Dario&Karin&Jace Schenk - WaarBenJij.nu

Met zijn 4en op vakantie!!!!

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Dario&Karin&Jace

28 Januari 2014 | Nederland, Schiedam

Dolgelukkig zijn wij met het nieuws wat we nu mogen delen met de wereld. Wij gaan met zijn 4en op vakantie. Wederom groeit er een klein minimensje in mijn buik en wat voelen wij ons compleet!!

Woensdag hebben wij de eerste echo gehad en zie je zoiets kleins en hoor je een sterke hartslag en besef je je dat je zoooo gezegend bent.

Begin september zijn wij uitgerekend. Dit kindje is meer dan welkom in ons leven en past prima in ons gezin!

Zooooo gelukkig met zijn 4en!!!! :-)

• 05 Februari 2014 - 19:09

Annie Sanders:

Hallo lieve Karin Dario en jace. Hoe gaat het daar. Vandaag de Kemper opgehaald.
    Is de wagen groot? Gaat het goed met jace. Kan hij wennen. Hier gaat alles z,n gangetje.
    Groeten van pa en ma.

Dario&Karin&Jace

Welkom! Wij zijn Dario, Karin en Jace Schenk. Van 30 januari tot en met 1 maart zullen wij de West Kust van Australië rond gaan reizen met een tussenstop in Dubai. Wij zouden het leuk vinden als jullie met ons mee reizen!!

Actief sinds 24 Jan. 2014