nog 2 dagen - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Dario&Karin&Jace Schenk - WaarBenJij.nu nog 2 dagen - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Dario&Karin&Jace Schenk - WaarBenJij.nu

nog 2 dagen

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Dario&Karin&Jace

28 Januari 2014 | Nederland, Schiedam

Wat is de tijd voorbij gevlogen zeg. Over 2 dagen zitten wij in het vliegtuig naar onze eerste bestemming Dubai.

Heel langzaam beginnen de zenuwen op te spelen. Wij gaan zwanger en met een beeb van 13 maanden naar de andere kant van de wereld. Een beetje gek zijn we wel :-) De koffers zijn uiteraard nog niet gepakt, er moeten nog wassen gedraaid worden en spullen verzameld. Maar we zijn er klaar voor.

Op het laatste moment ons hotel in Perth geannulleerd en zijn nu dus nog op zoek naar een ander hotel midden in het centrum. Wat een raar contrast dat het buiten regent en waait en wij onze zomerspullen aan het inpakken zijn.

Vandaag is ook onze draagzak binnen gekomen en wat ben ik er blij mee. Wij gaan Jace op de rug dragen op de paden die niet toegankelijk zijn met de camper.

Afgelopen maandag ook nog snel naar de KNO arts geweest om mijn trommelvliezen door te laten prikken. Ik met mijn chronische oorontstekingen moet altijd op het ergste voorbereid zijn tijdens het vliegen en zo kan er geen druk ontstaan. Vanmiddag zijn de mannen nog samen naar de kapper geweest en zijn ze alle twee weer kort geknipt.
De wandelschoenen zijn schoongemaakt en in het vet en waterproof spul gezet, en de nieuwe spenen en flessen zijn ook binnengekomen.
Nu moet alles nog in een koffer!

Zenuwachtig maar wat hebben wij er zin in zeg....Met ons complete gezin naar de andere kant van de wereld. Live your dreams!!!!

Liefs xxx

• 05 Februari 2014 - 21:13

Kirsten:

Hoi Karin, Dario en Jace,

Hoe gaat het ermee?

Ben toch zo benieuwd..

Foto's???

Lieve groetjes uit Nederland.

• 06 Februari 2014 - 09:53

Stephanie:

Hoi lieve mensjes ..

Ik ben net zoals je zus hierboven erg benieuwd naar hoe het gaat en hoe jullie het daar hebben .

Love you all XSteef en natuurlijk ook de rest (-;

Dario&Karin&Jace

Welkom! Wij zijn Dario, Karin en Jace Schenk. Van 30 januari tot en met 1 maart zullen wij de West Kust van Australië rond gaan reizen met een tussenstop in Dubai. Wij zouden het leuk vinden als jullie met ons mee reizen!!

Actief sinds 24 Jan. 2014